Pages

Rabu, 1 Februari 2012

Manisnyer..

Hari pertama sgt2 memenatkn..
Da arr gayat naik flight (1st time naik arr katakn) sgt2 mengujakn, lps tu turun2 kene mrh sbb amik gamba bini aku tp sori arr bang aku pn xdgr ape yg ko ckpkn (tlinge tgh bedengung lg bang).
Merasa gak arr aku nk bwk yaris..hahaha..thanks 2 my sister in law yg xpenah blaja law @ pn keje lawyer..die dptkn aku keta sewa yaris dgn harga yg pd aku sgt ok arr..kondisi keta 2 ok ar walaupn kekadang tu cam nk mati jer enjin die...alhamdulillah....
Mlm lak aku berfoya-foya ngan bini aku meronda-ronda sekitar Landcons hotel yg bertapak kt Pantai Chenang..tgk arr ape brg ade kt sane..2 jam aku meronda hasilnya 3 magnet penghias peti ais, sepasang selipar, 1 krim gamat, 1 botol air mineral n 2 tin minuman ringan (aku tepakse buang air aku sbb gas die kuat sgt)...klau da meronda-ronda da tentu kaki mesti sakit...syg...mintak urutkn kaki.....tolong arrrrr....(nk memanje skit..)

Ape Kater Korang LIKE Lepas 2 SHARE

Tiada ulasan: