Pages

Isnin, 1 Jun 2009

peRjalanAn daSAr laUT




Gambar-gambar yang menyusun kronologi perjalanan dengan yang tersayang...









Wajah keterujaan orang yang tersayang ketika pertama kali bertemu dengan rakyat dari sungai amazon (ikan pirana). Inilah untuk pertama kalinya aku dan sayangku melihat dengan lebih dekat spesis ikan yang amat ditakuti di sungai amazon. Aku pun xtau betul ke ikan nie seperti yang diwar-war kan oleh orang ramai. Aku cakap takut sbb dari kecik aku dh disogok oleh media dari barat yang mengatakan yang ikan pirana nie ganas dan menakutkan. Entah arrr..nk lebih kepastian mari kita lihat National Geografic hahahahhahaha....






Sayang terus leka melihat kura-kura yang jarang-jarang dapat dilihat di Port Dickson. Pastinya peluang seperti ini tidak akan dilepaskan begitu sahaja kerana nk masuk jer kene bayar RM 28. Lagi pun peluang cam nie bukan selalu pun dapat. Silap-silap sekali seumur hidup.

Sayang mesti bangga bila dapt satu ciuman terima kasih dari salah seekor ikan yang berada di sini.pastinya ciuman itu sebagai tanda terima kasih ikan tersebut kepada sayang kerana sudi melawat mereka yang ntah dah braper lamer diorang kt dalam tu. Eh ikan tu cium awek aku arrr...jahanam!!!!dush!dush!dush!hahahaha...padan ngan muke ko ikan.. Saper suh ko cium sayang aku. Baru puas hati aku. Hahahahahahaha....



untuk pengetahuan korang, nie lah ikan yang pernah difitnah oleh korang. Korang pandai-pandai jer cakap budak kene sumpah jadi ikan ngan mak die.ikan nie xbersalah pun. Kesian ikan nie. Nasib baik ikan nie xder akal cam korang klau x mungkian ikan nie wa sidang akhbar untuk perbetulkan statement yang korangwat. Silap-silap ikan nie dh bawak kes nie ke mahkamah persekutuan. dengan aku-aku skali tertipu ngan korang ceh!!!













Ape Kater Korang LIKE Lepas 2 SHARE

Tiada ulasan: