Pages

Isnin, 1 Jun 2009

kenangan dan keindahan????

berjalan dengan yang tersayang bakal membawa kita kepada sesuatu dunia indah yang mungkin adakalanya kita dpat jangkakan atau sebaliknya. terpulang kepada individu itu sendiri untuk memimpin kemana arah dan hala tujuan kita dalam mencari keindahan itu samada yg terjangka, tidak terjangka dan mungkin kedua-duanya sekali.

pada aku semua yang aku bawa terdorong menjadi sesuatu yang sangat indah. bukan menyombong diri atau mengangkat hidung setinggi yang mungkin tapi bercerita melalui aper yang diluahkan oleh yang tersayang. kata-kata kepuasan hati meluap-luap bagaikan muntahan larva dari sang gunung berapi.

satu kepuasan yang maksima untuk ku kerana dapat memuaskan seseorang yang kita paling cintai. bagaikan satu hadiah yaang paling berharga dan paling bernilai yang pernah di hadiahkan padaku.

walaupun mungkin pada orang lain ianya cuma sesuatu yang kecil yang lansung tak terlintas dimata si kuman namun dengan sekecil itu sekiranya kita lakukan dengan keikhlasan dan penuh kasih sayang, mungkin dapat meruntuhkan tiga gunung yang berdiri kukuh.

lakukan dengan ikhlas, taburi dengan kasih sayang, pasti setiap saat bersama menjadi satu perjalanan paling indah walaupun hanya sesaat.
Ape Kater Korang LIKE Lepas 2 SHARE

Tiada ulasan: